Minu seekordseks vestluskaaslaseks on 26 aastat Estravelis töötanud ning sellest 17 aastat reisibürood juhtinud Anne Samlik. Muuhulgas on Anne valitud 2015. aastal ka Eesti parimaks juhiks. Annega räägimegi lähemalt tema juhtimisnägemusest ja -tõekspidamistest, mis on aastate jooksul erinevatest kogemustest välja kujunenud.
“Hindan väga sellist positiivset ja optimistlikku suhtumist. Ja õnneks on meie eriala selles osas ikkagi fantastiline – see ongi selliste positiivsete emotsioonide loomise võimalus just sellele konkreetsele inimesele vastavalt tema eelistustele ja vajadustele. Keegi ei taha minna ju puhkama, et kogeda midagi ebameeldivat. Ja meie väljakutse ongi luua võimalikult palju neid positiivseid elamusi. Kui meile tulebki päring sisse – à la ma tahan minna puhkusele –, et siis sa hakkadki täpsustama, mis on selle inimese jaoks ideaalne puhkus. Mõnele on see purjekaga ümbermaailmareis, mõnele on see lihtsalt rannaliivapuhkus, mõnele võib see olla aktiivne seiklus kuskil eksootilises kohas jne. Selle õige ja tähendusrikka paketi loomine on individuaalne ja aeganõudev protsess, mille õigele timmimisele võib kuluda märkimisväärne energia ja aeg, kuid see tulemus on ju puhas positiivne elamus! Selles osas selline mõnus ellusuhtumine on hästi oluline. Ja selliste positiivsete kogemuste loomist oma töötajatele pean ka ise kõige olulisemaks juhtimises. Meie ettevõtte edu taga on kõik need inimesed, kes meiega siin igapäevaselt toimetavad, ja seda ei tohi kunagi jätta märkamata. Meil on põhimõte – kui on põhjust, siis tuleb ka tähistada. Kõik töötajad aitavad ju igapäevaselt omal moel kaasa Estraveli edule ning see peab saama ka märgatud. See vajab tähelepanu, esiletoomist, tunnustamist, kiitmist, kallistusi jne.” — Anne Samlik
Kuulake ikka …