Käesolev episood on valminud koostöös Tele2-ga. Ja minu seekordseks vestluskaaslaseks on Tele2 Eesti juhatuse liige ja müügidirektor Aare Uusjärv. Kuna Tele2 on juba teist aastat järjest hinnatud parima teenindusega telekommunikatsiooni ettevõtteks Eestis, siis mind hakkas huvitama, mida seal Tele2-s siis ikkagi teisiti tehakse, et klienditeeninduse kvaliteet sellisele tasemele on suudetud viia. Nii istusingi Aarega maha, et uurida, mis on Tele2-e suurepärase klienditeeninduse taga. Head kuulamist!
“Tele2-s kutsume oma kliente sõpradeks. See on üks oluline mentaliteedi kujundamise osa. Kui muidu õhkub sõnast klient pigem sellist formaalsust ja ametlikkust, kus klient on ikkagi keegi võõras, siis meie aga tahame, et meie inimesed kohtleksid meie kliente pigem kui sõpru. Sest kujuta nüüd ette olukorda, et sa oled teenindaja ja su päris sõber astub esindusse sisse, siis sa teretad teda ju hoopis vabamas toonis ja suhtled vahetumas vormis. Sa oled temaga hoopis sõbralikum ja seda sama tunnetust soovime ka oma kõikidele klientidele pakkuda. Selleks me nimetamegi majas sees kliente sõpradeks. See on küll väike asi, kuid aitab luua õiget mentaliteeti. Meile meeldib veel öelda, et sõber peaks meie juurest lahkuma nö metsamarja maitse suus. Vahet ei ole, mis tundega sa meie juurde tulid või mis tujuga või mis teemaga sa tulid, aga sa lähed alati ära parema tundega; et sul on tõesti naeratus näol ja sul on veel mõnda aega meeles see hea tunne.” – Aare Uusjärv
Kuulake ikka …