Hakkame tegutsema erisaade teema on, kas (ja miks) Eesti tegevjuhid kardavad sotsiaalmeediat?
Eesti persoonibrändingu eksperdid Olesija Saue ja Evelin Org, raaamatu Bränd Nimega Sina autorid ja Signe Ventsel, Brandmoonist arutavad kuidas persoonibränding ja sotsiaalmeedia teadlik kasutamine võiks võimendada ettevõtte ja tegevjuhi sõnumit ning tugevdada ettevõtte brändi.
Kui aktiivsed on Äripäeva Top 100 tegevjuhid sotsiaalmeedias 1:44
Milline on olukord teistes riikides Eestiga võrreldes 2: 33
Kui kiiresti tasub ära investeering persoonibrändingusse 5:05
Kes on Eestis hea tugeva persoonibrändi näide 6:15
Praktilised sammud, millest võiks alustada persoonibrändi kujundamist: 16.30
Mis mõjutab ettevõtte brändisaadikute aktiivsust ja kuidas seda suurendada 30.00