Nadine Barth is a curator and publicist who has studied philosophy, literature and art history in Hamburg and worked for many years as a journalist and art seller. In 2006, she founded an agency for international cultural projects – Barthouse. She has edited more than a hundred photography, art and fashion magazines and curated exhibitions for, among others, the Hamburg Deichtorhallen, the NRW-Forum in Düsseldorf, Fotografiska Stockholm, New York and Tallinn, Singapore Puma and the Berlin Ministry of Foreign Affairs. We talk about Miles Aldridge's show "Virgin Mary. Supermarkets. Popcorn"
Nadine Barth on kuraator ja publitsist, kes on õppinud Hamburgis filosoofiat, kirjandust ja kunstiajalugu ning töötanud aastaid ajakirjaniku ja kunstimüüjana. Aastal 2006 asutas ta rahvusvaheliste kultuuriprojektide agentuuri – barthouse. Ta on toimetanud üle saja foto-, kunsti- ja moeajakirja ning kureerinud näitusi muu hulgas Hamburgi Deichtorhalleni, Düsseldorfi NRW-Forumi, Stockholmi, New Yorgi ja Tallinna Fotografiska, Singapuri Puma ja Berliini Välisministeeriumi jaoks.
Räägime temaga Miles Aldridge näitusest "Neitsi Maarja. Supermarketid. Popkorn"
Saadet juhib ja toimetab Aleksander Eeri Laupmaa
Saade on valminud koostöös Telia Inspira kanaliga.