Täna vestleme ausalt koolitaja, lektori ja mentori Kristo Krummiga. Kristo õppinud kolmes erinevas ülikoolis ja õpetanud suisa viies. Töötanud on ta maaklerina, reklaamijuhina, projektijuhina, turundus -ja müügidivisioni juhina ja lektorina ülikoolides. Kogemust on tal ettevõtjana aastast 1996 ja koolitajana alates 2005. Teda on valitud aastatel 2009, 2010, 2012, 2013 ja 2014 TTÜ Tallinna Kolledži parimaks õppejõuks. Oma vaba aega sisustab ta lugemise, reisimise, sportimisega.
NB! Kui tunned, et soovid “Ausad mehed” podcasti tegemisi toetada, siis saad seda teha järgnevale konto kaudu. Iga summa aitab, aitäh! Konto, millele toetust saata:
IBAN: GB68REVO00997013422585
BIC: REVOGB21
SAAJA: Chris Kala
SELGITUS: Oma facebooki nimi
Mõtted Kristolt:
– Iga inimene on bränd ja toode.
– Terviklik brand peab olema korrik, kvaliteetne ja keskmes olles rahul iseendaga.
– Kui sa suudad luua oma elust kunstiteose, siis sa oledki bränd.
– Õpetamine, oma kogemuste jagamine on filosoofiliselt juba antiikajast nagu kohustus. Kui sa midagi andad, siis sa oled justkui kohustatud seda teistega jagama.
– Senikaua kui sul on mingis valdkonnas rohkem kogemust kui teisel, siis sa oled juba sellele inimesele mingil määral õpetaja.
– Hea õpetaja peab olema hea õpetaja.
– Kui info ei jõua sinuni, siis sa ei ole selleks lihtsalt valmis olnud. Sa ei ole olnud valmis.
– Mind huvitab asjade omavaheline seos ehk kuidas teha keerulised asjad lihtsalt mõistetavaks ning luua seoseid. Mina panen kokku faktid ja seosed.
– Sa oled edukas siis, kui sa täidad endale püstitatud eesmärgid. Edu sõltub sinu edu eesmärgist.
– Edu võiks olla sinu seisund ehk kui sinu brãnd sind rahuldab, siis sa oled edukas.
– Sotsiaalmeedia on väga hea brändi kuvandi loomise koht. Tasuks mõelda, millisena sa ennast tegelikult maailmale näidata tahad?
– Kool ja ühiskond keerab meie elu täitsa perse.
– Õppige vaatama asju raamidest väljapoole.
– Põhjus, miks inimesed sotsiaalmeedias ennast teise nurga alt näitavad, seisneb meeletus ebakindluses ja hirmus ning selles, mida teised meist arvavad.
– Me kardame olla oma elulistes valikutes, vastustes ja mõtteväljendustes eraldiseisvad. Me kardame minna peavooluga vastuollu.
– Valdav enamik inimesi otsib tunnustust, jäädes tunnustusvajadusse kinni.
– Me lunime tunnustust.
– Me oleme selle käesoleva ühiskonna ohvrid.
– Luksuslikud asjad ja fancy elustiil ning selles elamine on äge aga kuidas elada nii, et need asjad ei oleks eraldi eesmärgid? See on omaette oskus.
– Brändimine koosneb kolmest osast: väline pool ehk milline sa oled ja millist elu elad. Teine pool millist tööd või ametit omad ja kolmas sinu sisemine pool ehk kes sa tegelikult oled.
– Kogu meie elu seisneb võrdlemises.
– Inimene ise on süüdi enda vaesuses.
– Pole olemas äriideid, vaid probleemid, mida lahendada.
Sa asud kuulama podcasti Ausad Mehed, mille eesmärgiks on motiveerida ja inspireerida kuulajaid olemaks rohkem ausam enda vastu ning võtmaks suuremat vastutust enda isikliku elu ees.
Lisaks, kui sa tunned, et saade, mida kuulad pakub sulle väärtust, siis too meieni üks sõber, kes võiks saates oleva informatsiooniga resoneeruda. See aitab meil enda ja külaliste sõnumit edasi viia.
Ausad Mehed:
www.chriskala.com
www.martinpukspuu.ee
Facebook:
www.facebook.com/podcastausadmehed/
www.facebook.com/chriskkala
www.facebook.com/ptpukspuu/
Instagram:
www.instagram.com/chriskkala/
www.instagram.com/martinpukspuu/
Kristo tegemisi jälgi siit:
www.facebook.com/KristoKrummKoolitused/
kristokrumm.ee