Kristo Olli on mees, kes suudab oma igapäevase 24 tunni sisse mahutada nii müügijuhi positsiooni tarkvaraettevõttes, õpetajaameti Tallinna Majanduskoolis kui ka pühendada iga oma vaba hetke LinkedIn’i sisuloomele ning teiste ettevõtjate ja ettevõtete koolitamisele.
Lisaks on Kristo hinnatud copywriter, kes on aidanud aastaid tuntud brändidel nii Eestis (nt Edu Akadeemia) kui ka välismaal luua kaasahaaravaid sisutekste, kodulehti, meiliturundust ja reklaame.
Kuid just peamiselt LinkedIn’i ümber keerlebki meie seekordne podcast, sest LinkedIn on see sotsiaalmeediaplatvorm, milles Kristo on lühikese ajaga suutnud kasvada silmapaistvaks sisuloojaks ja nõutud koolitajaks. Kusjuures Kristo on võtnud endale eesmärgiks aidata 100 000 inimesel alustada LinkedIn’is oma persoonibrändi loomisega ja aidata neil tänu sellele töömaailmas teiste seast eredemalt silma paista.
Seetõttu jagabki Kristo oma inspireerivat lugu, rääkides lähemalt sel platvormil postitamisega alustamisest, hirmudest, ideede ja aja leidmisest ning paljust muust väärtuslikust, mida LinkedIn’i osas silmas peaks pidama. Muuhulgas jagab ta praktilisi näpunäiteid, kuidas saaksid ka ise LinkedIn’i enda või oma ettevõtte jaoks edukalt tööle panna.
Saates räägime Kristoga lisaks LinkedIn’i teemadele ka enesearengust, perfektsionismist, avalikust esinemisest ja kõigest sellest, mis aitab ühel noorel ettevõtlikul inimesel oma unistuste poole püüeldes ka oma tasse täita ja elust rõõmu tunda. Täienduseks, toome kõrvale vestluseid veel järgmistel teemadel nagu mõtteviis, suhtumine, töösse uppumine, läbipõlemise äärel tegutsemine, passioni tagaajamine, sotsiaalne aktiivsus jne.
Kristo Olli Linkedin kontakti leiad siit:
www.linkedin.com/in/kristoolli/
Või kellel LinkedIn’i ei ole, siis liigu Kristo Olliga ühendust facebooki kaudu:
www.facebook.com/kristo.olli
HEAD MÕTTED:
– Copywriting on palju enamat kui igasuguste reklaamtekstide kirjutamine;
– Produktiivsus algab siiski sinu enda eesmärgist ja kuhu sa tahad seda aega ja energiat panna;
– Tähtis on leida see, mis paneb silma särama ja leida midagi, mis paneb sind tegema all-night’ereid;
– Perfektsionism ei tähenda, et sa teed alati kõike perfektselt, vaid sa annad endast igas hetkes maksimaalse;
– Done is better than perfect;
– Tee midagi seni kaua, kuniks ei oska seda enam valesti teha;
– Avalik esinemine on hirmude seas väga kõrgel kohal, paljude jaoks isegi suurem hirm kui hirm surma ees;
– Kui sa teed midagi esimest korda, siis sa oled närvis. Kui sa teed midagi 1000 korda, siis sa ei ole enam närvis;
– Enesekindlus algab millegi järjepidevast harjutamisest;
– Tihtipeale on Linkedin juures see kõige raskem osa just selle täiesti esimese postituse tegemine;
– Sinu tänased teadmised ja kogemused, sõltumata valdkonnast ja kaua oled seal valdkonnas tegutsenud, on ülimalt väärtuslikud sinule, kes sellel teekonnal alles alustab;
– Kui Sa mõtled, et ega maailm sellest vaesemaks ei jää, kui sa sotsiaalmeedias aktiivne ei ole, siis jääb küll. Võib-olla kellelgi oli just sinu mõtet vaja kuulda, et viia ellu enda elus muudatusi;
– Kontrolli kontrolitavaid asju ja mida ei saa kontrollida, lase lahti;
– Sinu postituse esimene lause on ülioluline;
SAATE TIMELINE:
00:03:00 – Sponsor Million Mindset
00:05:40 – Kristo Olli tutvustus
00:09:30 – Produktiivsus
00:19:15 – Perfektsionism
00:34:15 – Public speaking ehk avalik esinemine
00:55:50 – Kristo teekond Linkedin keskkonda
1:09:00 – Rembrandt in the addic näide
1:15:00 – Copywritingust ja selle olulisusest
1:31:00 – Sotsiaalmeedia 5 olulist punkti, mida järgida
#chriskala #kristoolli #podcaster #kirjanik #koolitaja #linkedin #episood #motivatsioon #inspiratsioon #produktiivsus #tegutsemine #highlevel #aeg #ajaplaneerimine #avalikesinemine #esinemine #kirg #elukutse #kutse #missioon #väärtused #mõtteviis #varjukirjutamine #ghostwriting #kirjutamine #sisuloome #mõttemustrid #uskumused #elamine