ELi- poolt kavandatud roheväidete direktiivi eesmärk on rohepesu tõkestada, nii et tarbijad saaksid edaspidi toodete kohta usaldusväärset infot. Mida tähendab antud muudatus aga ettevõtele ja kas direktiiv suudab tõesti tagada kommunikatsiooni selguse? Mis on üldse ettevõtete roll jätkusuutlikkuse ja keskkonnateemade käistlemisel ning milline on (sotsiaalselt) vastutustundlik ettevõte?
Arutelus osalejad: Helin Vaher (kommunikatsiooniagentuuri Agenda PR asutaja ja partner), Eili Lepik (Kliimaministeeriumi rohereformi osakonnajuhataja), Marta Vihtre (Rimi Eesti Food AS turundusjuht), Carmen Karnö (Öun Drinks OÜ turundusjuht), Karl Vihur (FitSphere OÜ tegevjuht), Margit Palm (Paulig Grupi kommunikatsioonijuht Baltikumis)
Arutelujuht: Mart Valner (ajakirjanik)
Arutelu korraldaja: Paulig Estonia AS