7.12.22 Sisuturundus. Rail Baltic: uutest rööbastest on vähe kasu, kui logistikasektor kaasa ei tule

JAGA:


Kogu tänane logistikasektor saab Rail Balticust mõjutatud, selles pole kahtlust, rääkis saates Rail Balticu taristuhalduse ekspert Heigo Saare. Turuosaliste valmisolekut aga tuleb veel lihvida.

Saates võtame luubi alla Rail Balticu opereerimiseks valmistumise, tuleviku haldusmudeli ning saame teada, kes on „Shadow Operator“.

Jutuks tuleb ka, kui palju hakkab uuel raudteel ööpäevas ronge liikuma ning mitu reka koormat loodetakse Tallinn-Pärnu-Ikla maantee trassilt raudteele saada. Saame teada, mis peitub reisijatele mugavust pakkuva „air-to-train“ taga ning milline on Baltikumiülene liiklusohutuse eesmärk.

Lisaks kõlavad saates nõuanded noortele, kuidas siduda oma tulevik Rail Balticu projektiga, missugustele erialadele oma tähelepanu suunata ja kuidas edu saavutada.

Ülevaate annab Rail Baltic taristuhalduse ekspert Heigo Saare, saadet juhib Tõnu Einasto.
 
Fotol Heigo Saare.
Foto: Rail Baltic Estonia

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Hiljutised