21.04.23 Sisuturundussaade: viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu

JAGA:


Räägime saates sellest, kuidas võita tarbija tähelepanu. Meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes jagavad teadmisi, mis on saadud üle-euroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.

Saates antakse viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu reklaami, kanali ja formaadi, heli ja mentaalse kättesaadavusega seoses.

Saatejuht on Hando Sinisalu.

Fotol Velli Kütt ja Toomas Tepomes. Foto: Äripäev.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised