Seekordses “Digiturunduse praktikumi” saates räägime Mediahouse strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on ja Google Tag Managerist. Saates jagab Puks soovitusi mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna.
Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Saates nimetatud tööriistad:
GA4 alternatiivid:
Matomo – matomo.org/
Plausible – plausible.io/
Fathom – usefathom.com/
Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks:
GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s) – chromewebstore.google.com/detail/google-analytics-debugger/jnkmfdileelhofjcijamephohjechhna
Adswerve DL Inspector – chromewebstore.google.com/detail/adswerve-datalayer-inspec/kmcbdogdandhihllalknlcjfpdjcleom
Pildil vasakult: Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas. Allikas: Äripäev