23.01.25 Password. Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul

JAGA:


Uue saatesarja “Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Stuudios on TV3 Eesti juht Signe Suur, kellega arutame, kuidas traditsiooniline televisioon on kohanenud voogedastuse ja sotsiaalmeedia ajastuga, kuidas noored vaatajad tagasi teleekraanide juurde tuua ning miks kvaliteetne kureeritud sisu on endiselt oluline.

Lisaks saame teada, millised saated ja formaadid Eestis enim vaatajaid köidavad, kuidas televisioon ja reklaamid on tehnoloogia arenguga muutunud ning millised uuenduslikud lahendused lähiaastatel turule jõuavad. Signe Suur selgitab, kuidas televisioon loob brändidele emotsionaalse sideme ning pikas perspektiivis tugevdab brändi tuntust ja aitab jõuda suure auditooriumini.

Signe jagab ka praktilisi nõuandeid reklaami planeerimiseks.

Saadet juhib Hando Sinisalu.

Fotol TV3 Eesti juht Signe Suur. Foto: TV3 Eesti

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised