Kristi on energiline, rõõmsameelne ning ettevõtlik naine, kes lisaks turundusassistendi ametile täidab oma elus veel mitmeid tähtsaid rolle. Ta on elukaaslane ja tütre ema ning sõsar kahele vanemale õele ning nooremale vennale. Lisaks kõigele eelnevale on Kristi erialalt personalijuht. Praegu rakendab ta oma oskusi kodulehe loomise ja haldamise ning sotsiaalmeedia turunduse vallas virtuaalse assistendina.Kristi on õppinud Mainori Kõrgkoolis personalijuhtimise erialal ja töötas neli aastat sekretär-personalispetsialistina ühes põllumajandusettevõttes. Kristi on juba 15 aastat virtuaalselt abistanud põhitööde kõrvalt ka ühte koolitusasutust, kus ta enamasti tegeleb kodulehe ehituse ja haldamisega, facebooki reklaamide koostamise ja postitustega, osalejate registreerimise ning paljude muude jooksvate ülesannetega.
Kristi saab aidata ettevõtjaid mitmete erinevate töödega aga nende seast peamised on sotsiaalmeedia plaani koostamine, sotsiaalmeedia haldamine, tasulise Facebooki reklaami loomine, WordPress kodulehe loomine ja haldamine, erinevate visuaalide kujundamine ja turundusideede genereerimine.
Kristile meeldib pidevalt oma teadmisi täiendada ja seetõttu osaleb ta tihti erinevatel koolitustel. Ta on edukalt läbinud Virtuaalse assistendi kuuenädalase mentorprogrammi, Sotsiaalmeedia spetsialisti meistriklassi, osalenud Kodulehe tegemise väljakutsetel ja erinevatel ettevõtlust toetavatel koolitustel.
Kristi on varajane ärkaja, mis annab võimaluse lugeda segamatult erinevaid enesearengu raamatuid. Palgatöötajast ettevõtjaks kasvaski ta tänu teadmisele, et saab ka teistmoodi elatist teenida ja oma unistused ellu viia.
Kristi hobideks on iluaiandus ja tervisesport. Külmal perioodil, kui veel aias midagi teha ei saa, juhendab ta intervalltreeningut, suveperioodil leiab Kristi aias nokitsemast. Talle meeldib luua ilu ja korda enda ümber.
Lisainfo Kristi Moorits kohta siit: www.digiturundusassistent.ee
HEAD MÕTTED:
“Sattusin virtuaalassistendi koolitusele loosi tahtel.”
“Elus asjad ei juhtu juhuslikult ja mõned asjad on meile määratud.”
“Igapäevarutiini tuleks tuua ennast täiendavaid tegevusi.”
“Ära võitle vastu muudatustele.”
“Soovitus on ennast Mitte ühele kindlale platvormile üles ehitada.”
“Reaalsus on see, et 10/2 virtuaalassistenti hakkavad peale koolitust ka päriselt tegutsema.”
“Ettevõtjana ikkagi pead arvestama, et raha väga niisama ei ilmu. Kui sa ikka klienti ei teeninda, ega siis ei tule ka raha.”
“Enda tööajad tuleb paika panna, sa ei pea olema 24/7 kättesaadav enda kliendile.”
“Virtuaalassistendid tahavad kindlasti inimesi aidata.”
“Virtuaalassistendina hindan väga seda, et kliendiga tekiks ka kindel touch ehk kattuvus, mis loob pinnase ühiseks kasvuks.”
“Kui klient ei taha kasvada, siis ei saa sa vastutada tema arengu eest ja tema ettevõtet arendama hakata.”
“Ka palgatöötaja on ettevõttes alguses täiesti võõras inimene, samuti ka virtuaalassistendi korral aga see ei ole takistus.”
CHRIS KALA PODCASTI TOETAJAD:
www.million.ee
www.garden.ee
www.ruthterras.eu
www.ruumum.com
www.upcreatelife.com
www.www.krusenberg.ee