Pesta end roheliseks või jääda puhtaks?

JAGA:


ELi- poolt kavandatud roheväidete direktiivi eesmärk on rohepesu tõkestada, nii et tarbijad saaksid edaspidi toodete kohta usaldusväärset infot. Mida tähendab antud muudatus aga ettevõtele ja kas direktiiv suudab tõesti tagada kommunikatsiooni selguse? Mis on üldse ettevõtete roll jätkusuutlikkuse ja keskkonnateemade käistlemisel ning milline on (sotsiaalselt) vastutustundlik ettevõte?

Arutelus osalejad: Helin Vaher (kommunikatsiooniagentuuri Agenda PR asutaja ja partner), Eili Lepik (Kliimaministeeriumi rohereformi osakonnajuhataja), Marta Vihtre (Rimi Eesti Food AS turundusjuht), Carmen Karnö (Öun Drinks OÜ turundusjuht), Karl Vihur (FitSphere OÜ tegevjuht), Margit Palm (Paulig Grupi kommunikatsioonijuht Baltikumis)
Arutelujuht: Mart Valner (ajakirjanik)

Arutelu korraldaja: Paulig Estonia AS

Veel

Arvamusfestival
Arvamusfestivalhttps://arvamusfestival.ee/
Arvamusfestival toimub iga aasta augusti teisel nädalavahetusel Paides. Tegemist on ärksate ja aktiivsete inimeste kohtumispaiga ja mõttevahetuskohaga Eesti ühiskonnale ja inimestele olulistel teemadel. Festivali eesmärk on tuua kokku erinevaid vaatenurki ja ideid, et arutelude tulemusel sünniks uusi teadmisi, alguse saaksid uued ühiskonna jaoks kasulikud ettevõtmised ning areneks arutelukultuur Eestis.

Populaarsed

Hiljutised