Arutelus osalejad: Lea Kimber (Maxima Eesti), Sirli Seliov (klienditeeninduse ekspert), Riina Tenno (TTHK tekstiili- ja kaubanduse valdkonna juhataja), Katre Liiberg (Telia müügi-ja teenindusüksuse juht), Pirje Meri (Coop Eesti e-õppe disainer), Kalev Reiljan (Foruse tegevjuht)
Arutelujuht: Karel Reisenbuk (ajakirjanik)
Arutelu korraldaja: Maxima Eesti
Arutelus keskendume klienditeenindaja töö mainele. Küsime üheskoos, kuidas seda parandada. Klienditeenindaja töö on üks vähestest ametitest, millega inimene iga päev kokku puutub. Tõstame fookusesse need 12 000 inimest, kes meid igapäevaselt teenindavad. Soovime jõuda lähemale meie lapsevanematele ja õpetajatele, et ei levitataks ähvardusi sisuga: „Kui sa õppida ei viitsi, saab sinust poemüüja“.