TARMO VIRK
Tänase saate kangelane on Tarmo Virki. Tarmo on isa, ajakirjanik ja ettevõtja. Uudishimu maailma ja õppimise vastu käib Tarmoga endiselt käsikäes. 23 aastat ajakirjandusmaailmas tegutsenud Tarmo, on nüüdseks pannud aluse Saaremaal džinni tootmisele „Lahhentagge“ kaubamärgi all.
„Iga noore inimese, kes tahab kuskil ettevõttes karjääri teha, põhi A ja O on, et mine välja ja sind pannakse tähele, kui sa midagi tarka teed.“
Erinevad ettevõtted ja meediavaldkonnas toimetamine, on juhatanud Tarmo loomulikul teel ettevõtlusmaailmasse. Ühendades oma abikaasaga jõud, pandi üheskoos püsti 3 aastat tagasi joogiäri. Tänaseks on Lahhenataggel nii oma džinn, toonik kui ka mittealkohoolne džinn.
Tänases saates:
-
Kuidas sündis Lahhentagge? 05:00
-
Mida meeles pidada, kui soovid hakata ajakirjanikuks? 11:30
-
Kuidas ajakirjanikuna nagiveerida tänapäeva meeletus infos? 14:40
-
Kuidas kirjutada tekste nii, et need oleksid huvitavad? 17:20
-
Kuidas sai Tarmo Reutersisse? 20:34
-
Missugused on head küsimused? 27:00
-
Kuidas sai Tarmo ettevõtjaks? 43:55
-
Kuressaare jõulukuusest tooniku tootmine. 1:17:56
„Ma ei tea, kas negatiivsed uudised müüvad paremini, aga negatiivsed asjad on uudised – see on see probleem.“
Hea kuulaja! Kui Sul on meile või Tarmole küsimusi/ettepanekuid, siis võta julgelt ühendust Facebookis või kirjuta [email protected]. Hoia end meie tegemistega kursis ja jälgi meid ka Instagramis!