Merilin Taimre on elustiiliblogija, aga Paljas Porgand on midagi enamat – see on bränd. Paljas Porgand ei tee suuri strateegiaid ega ei aja näpuga numbreid kokku, et kellele ja mis. Ometi tunnistab ta isegi, et on brändiga ühte sulanud ning kõik, mida ta teeb, on ettevõtte jaoks. See on maailm, kus Porgand on kogu aeg kuklas, aga kus Merilin ei kavatse hakata joonduma teiste nõudmiste järgi.
«20midagi» Palja Porgandiga: kui isiksusest saab bränd
JAGA:
Merilin Taimre on elustiiliblogija, aga Paljas Porgand on midagi enamat – see on bränd. Paljas Porgand ei tee suuri strateegiaid ega ei aja näpuga numbreid kokku, et kellele ja mis. Ometi tunnistab ta isegi, et on brändiga ühte sulanud ning kõik, mida ta teeb, on ettevõtte jaoks. See on maailm, kus Porgand on kogu aeg kuklas, aga kus Merilin ei kavatse hakata joonduma teiste nõudmiste järgi.