Kuidas tõsta kliendi ning töötajate heaolu?

JAGA:

Millega tegeleb Sirli Seliov? Kuidas tõsta kliendi ning töötajate heaolu? Milline näeb välja väärtuspõhine värbamine? Kuidas aitab Tele2 oma töötajatel luua era- ning tööelus tasakaalu? TalentHub´i 36. podcast´i külaliseks on ettevõtte Tele2 Chief Happiness Officer Sirli Seliov.

Veel

TalentHub Podcast
TalentHub Podcasthttps://talenthub.ee
TalentHub Podcast on suunatud eelkõige neile, kelle igapäeva töö hõlmab inimestega tööd, ettevõtte ehitamist või selle juhtimist. Iga kahe nädala tagant kutsume enda saatesse külalise, et rääkida erinevatel praktilistel ja kaasaegsetel personalivaldkonna teemadel. Saate pikkus on umbes 45 minutit ja tavaliselt jaotub see kolme teemablokki - kõige pealt saame tuttavaks oma saatekülalisega, siis räägime konkreetsel HR teemal ning iga saade lõppeb kiire küsimus-vastus vooruga.

Hiljutised