18. Kas loodav veapunktisüsteem saab liiklusrikkumised lõpuks kontrolli alla?

JAGA:


“Istmesoojenduse” 18. osa räägib hetkel Eesti automaailma ühest kõige kuumemast teemast – veapunktisüsteemist. Selgitame, mis see on ja räägime pisut teiste riikide kogemusest sarnaste süsteemide rakendamisel.

Samal ajal ei saa ka meie üle ega ümber värskest WRC maailmameistrist Ott Tänakust ning kui see, millises meeskonnas Eesti rallisõitja jätkab jääb Delfi rallipodcasti “Kuues käik” pärusmaaks, siis meie räägime hoopis sellest, kuidas Tänak Toyota igapäevasõidukite arendamisesse panustanud on.

Toyota haakub ka väga hästi Tokyo autonäitusega, millel loomulikult tutvustati mitmeid erinevaid tulevikusõidukeid. Viimasel ajal on näiteks vesinikuautosid tutvustavaid üritusi olnud niivõrd palju, et ühel saatejuhtidest on need peas lausa sassi minemas.

Proovisõiduautoks oli BMW M850i Gran Coupe – masin, mil aiste vahel koguni 390 kilovatti võimu ning mis seetõttu mõlemale saatejuhile pisut hirmu valmistas. Kui valida aga korteri või maja ja auto ostmise vahel, kas M850i on kõige õigem valik?

Nipinurgas paneme südamele, et tänasest muutusid 110 ja 100 km/h lõikude piirkiirused. Hetkel on liikluses üks kõige ohtlikumaid aegasid, kus temperatuurid kõiguvad nulli ümber ning toovad seega kaasa pideva sulamise ja jäätumise, samal ajal võivad inimesed aga vabalt veel suverehvidega sõita. Kui sellele lisada pimeduse kiire tulek, ongi valmis retsept, mis lihtsalt avariisid võib tekitada.

Veel

Istmesoojendus
Istmesoojendus
Autoajakirjanik Ylle Tampere ja tehnoloogiaajakirjanik Jan-Matthias Mandri võtavad iganädalases autopodcastis “Istmesoojendus” luubi alla nädala kõige kuumemad autoteemad, arutavad oma sõidetud masinate üle ning pakkuvad vahvaid Plekk-Liisudega seotud nippe. Kütame istmed tuliseks!

Populaarsed

Hiljutised