Tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?

JAGA:


Informatsiooni ülekülluse ajal on usaldus meedia vastu drastiliselt vähenenud. Võltsuudised ja kõige hilisemalt kasutajate andmete kogumine ja nende abil inimestele edastava infoga manipuleerimine on ärevaks teinud kõiki. Ometi loob see võimaluste akna brändidele – paradoksaalselt, võimalus luua ja levitada väga head sisu.

Edelman Trust Barometer uuring näitab, et kuigi usaldusväärsus meedia vastu võib olla madal, siis usaldusväärsus spetsialistide vastu on kõrge. Mida see tähendab? Inimesed vajavad kontrollitud, professionaalset ja põhjalikku infot. Ajalooliselt on seda seostatud ajakirjandusega, täpsemalt uuriva ajakirjandusega. Kuid nagu leiab Idea360 turundussaates meie digiinnovatsiooni juht Joao Rei, siis uuriv ajakirjandus peab tegelema eneseotsinguga. Kuidas olla leitav ajal, mil paljud meist kasutavad uudiste leidmiseks hoopis sotsiaalmeediat? Mis mõte on üldse veebiväljaannete avalehtedel?

Seekordne saade on vestlusring kolme turundusagentuuri Idea töötaja vahel – digiinnovatsiooni juht Joao Rei, sisuturunduskonsultant Egle Loor ja tiimijuht Kuldar Kullasepp. Me räägime meediast ja võimalustest, mida usalduskriis loob brändidele.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Hiljutised