Signe Kõiv – e-kaubandus kasvab, turundus on väljakutse
Internetis poodlemine muutub aina populaarsemaks. Piletite, rõivaste ja elektroonika kõrval ostetakse üha enam ka toidukaupu. Kõik see viitab põhimõttelistele muutustele kaubanduses, millel on oma mõju ka nö. tavapoodidele. E-kaubanduse väljakutsetest räägib turundussaates Eesti E-Kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Signe Kõivu sõnul võib Eestis olla isegi kuni 5000 e-poodi, millele aastas tuleb lisa 400 poe jagu, paraku kaob ka vähemalt sada poodi. Lisaks sellele on Eesti inimesed üha aktiivsemalt kasutamas rahvusvahelisi e-poode, peamiselt näitavad kasvu just Aasiast pärit poed.
Kuigi eestlaste usaldus e-poodide suhtes on kõrge, siis väljakutseid jagub. Näiteks toob Kõiv välja turunduse, mis saab paljudele e-poodidele komistuskiviks. Samuti tuleb palju rõhku panna klienditeenindusele – lihtsalt platvorm ilusate tootepiltidega ei taga veel e-poele edu.
Kuula turundussaatest Signe soovitusi e-poe edukaks arendamiseks.