Signe Kõiv – e-kaubandus kasvab, turundus on väljakutse

JAGA:


Internetis poodlemine muutub aina populaarsemaks. Piletite, rõivaste ja elektroonika kõrval ostetakse üha enam ka toidukaupu. Kõik see viitab põhimõttelistele muutustele kaubanduses, millel on oma mõju ka nö. tavapoodidele. E-kaubanduse väljakutsetest räägib turundussaates Eesti E-Kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.

Signe Kõivu sõnul võib Eestis olla isegi kuni 5000 e-poodi, millele aastas tuleb lisa 400 poe jagu, paraku kaob ka vähemalt sada poodi. Lisaks sellele on Eesti inimesed üha aktiivsemalt kasutamas rahvusvahelisi e-poode, peamiselt näitavad kasvu just Aasiast pärit poed.

Kuigi eestlaste usaldus e-poodide suhtes on kõrge, siis väljakutseid jagub. Näiteks toob Kõiv välja turunduse, mis saab paljudele e-poodidele komistuskiviks. Samuti tuleb palju rõhku panna klienditeenindusele – lihtsalt platvorm ilusate tootepiltidega ei taga veel e-poele edu.

Kuula turundussaatest Signe soovitusi e-poe edukaks arendamiseks.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Hiljutised