Millised ideed tagavad loovkampaaniate edu? Millised trendid ruulivad loovlahenduste seas? Just sellest räägib hiljuti toimunud Cannes Lionsil eredalt säranud kampaaniate varal Idea 360 saates Idea AD loovtiimi eestvedaja Nils Kajander.
Nilsi sõnul on Cannes’is edukate kampaaniate puhul märgata kaht trendi: elluviidud kampaaniad kannavad endas suuremat sotsiaalset ideed ning “võitlevad” ühiskondlikult olulise eesmärgi nimel või lahendavad tooted/teenused lahendavad mõnd inimeste jaoks olulist probleemi. Mõlemal juhul kõnetavad brändid inimesi tähendusrikkal viisil, mis tugevdab brändi mainet ja positiivset hoiakut brändide suhtes.
Saatekülalise arvates ei ole sellised trendid vaid globaalsete brändide pärusmaa, vaid annavad võimaluse ka väiksematele tegijatele. Inspiratsiooni võiksid siit leida ka Eestis ja teistel väiksematel turgudel tegutsevad ettevõtted. Alustuseks soovitab Nils võtta veidi aega ning mõelda läbi, kuidas bränd võiks inimeste elu lihtsamaks teha või anda oma panus maailma “paremaks muutmisel”. Võimalusi on lõputult.
Turundussaates toob Nils ka erinevaid näiteid silmapaistvatest Cannes Lionsi case-study’dest.