Ajal, mil üle 2 miljardi inimese kasutab Facebooki ja sarnaselt inimestele veedavad ka brändid tundide kaupa sotsiaalmeedias, võib tundub mõttetu pöörata tähelepanu kodulehe loomisele ja kaasasjastamisele. Miks peaks? Kõik on ju Facebookis!
Ometi on kodulehed ehk isegi tähtsamad kui varem. Miks? Sellest räägib turundussaates Idea Havas Media digisuuna juht Jaanika Kivilo.
Teeme väikese testi – kui soovid leida millegi kohta infot, siis mida sa selleks teed? Loomulikult sisestad märksõna Google’isse. Kas oled kunagi näinud, et vastuste hulgas on mõni Facebooki postitus? Ei. Täpselt! Nisiis ei saa loota ainult sotsiaalmeediale. Kui sinu potentsiaalsed kliendid ei leia sind Google’ist või komistavad info vananenud info otsa, suureneb risk äris kaotada.
Jaanika annab saate jooksul mitmeid praktilisi nippe ja ideid kodulehe arendamiseks. Kas kodulehte tasub ise teha ja milliseid ohtusid see kaasa toob? Millal pöörduda professionaalide poole nii disaini kui ka arendustöid silmas pidades? Kui koduleht on valmis ja töökorras, siis kuidas veenduda, kas koduleht täidab oma eesmärki või mitte – millistel näitajatel silma peal hoida? Ja kui tihti peaks kodulehele uut sisu looma? Poole tunni jooksul vastame turundusaates teiste seas ka neile olulistele küsumustele. Kui huvi suurem, siis kirjuta Jaanikale, kes hea nõu ja jõuga abiks on.