Klassiõpetajad Karin Tõevere ja Signe Varendi õpivad koos taskuhäälingu loomist.

Oled sa kunagi mõelnud, mis on sinu kui õpetaja superpower: sinu isikupära, sinu oskused, sinu ambitsioonid. Võtame koos Liisi Toomiga fookusesse õpetajaameti maine ning räägime persoonibrändist. Meie külaline jagab näpunäiteid miks ja kuidas luua oma bränd. Õpime paremini sõnastama oma isikupära, oskusi, ambitsioone ning saame aimu, kuidas toimub turundamine.
Liisi Toom on Persoonibrändi Agentuuri asutaja, persoonibrändi ja kommunikatioonijuhtimise nõustaja, ettevõtja ja elustiili blogija.

0:37 Persoonibrändi tekkelugu
2:47 Liisi lugu persoonibrändini
5:33 Persoonibrändi neljane mudel
10:38 Näide, taskuhääling “Õpime koos”
11:56 Turundus
15:41 Kuidas ja miks näidata, mis tööd ma teen
17:50 Minu unikaalsus, selle presenteerimine ning kanali valik
24:17 Persoonibränd õpetajale?
39:34 Brändi ohud
41:10 Mida õpetaks Liisi noorele iseendale?
48:50 Vahekokkuvõtte ja uus motivatsioon
1:00:32 Brändiga õpetajad
1:02:46 Digitaalne arengumapp
1:06:15 Millega võiks ajakirjanik sinu poole pöörduda ehk #kiidameõpetajat

Persoonibrändi Agentuur http://persoonibrand.ee/
Facebook https://www.facebook.com/persoonibrand/
Instagram https://www.instagram.com/persoonibrand/

Räppiv õpetaja Reesi https://www.facebook.com/RappingTeacherReesi/
Kristo Siig https://www.youtube.com/user/kristosiig
Maia Käppa http://www.htg.tartu.ee/miilang/2013/oktoober-2013/maia-kappa-50-aastat-treffneris/
Signe Varendi http://signevarendi.weebly.com/
Karin Tõevere https://karintoevere.weebly.com/

“Õpime koos”
Instagram www.instagram.com/opimekoos
Facebook www.facebook.com/opimekoos
YouTube https://bit.ly/2kQ2UMn
Apple Podcasts https://apple.co/2lHsXoY
Podcastid https://podcastid.ee/taskuhaalingud/haridus/opime-koos/

Kui soovid taskuhäälingut “Õpime koos” toetada, siis täname sind annetuse eest MTÜ Tartu Loomemaja arveldusarve kontole EE437700771002831014

Saates “Õpime koos” esitatud seisukohad ei pruugi ühtida Tartu Veeriku Kooli ega Tartu Forseliuse Kooli seisukohtadega.