Klassiõpetajad Karin Tõevere ja Signe Varendi õpivad koos taskuhäälingu loomist.

Seitse aastat tagasi kinnitati põhikooli riiklik õppekava, mille 20. paragrahvis ilutses täiesti uude mõiste: kujundav hindamine, millest sai ajapikku õppimist toetav hindamine. Räägime Tartu Raatuse Kooli klassiõpetaja ja õppetooli juhi Helina Mugraga, kas ja kuidas on kool ja kodu, õpetajad ja õpilased õppimist toetava hindamise omaks võtnud ja kas varsti saab õppimist toetava hindamise asemel rääkida õppimist toetavast õpetamisest. Helina tutvustab õppimist toetava hindamise põhimõtteid, seda kuidas tema selleni jõudis ning kuidas oma igapäevast tööd planeerib.

John Biggs, Catherine Tang “Õppimist väärtustav õpetamine ülikoolis” https://www.raamatuvahetus.ee/et/book.book.html?id:=9789949190447
Jere Brophy “Kuidas õpilasi motiveerida” http://www.digiraamat.ee/product/Kuidas-opilasi-motiveerida-2499

“Õpime koos”
Instagram www.instagram.com/opimekoos
Facebook www.facebook.com/opimekoos
YouTube goo.gl/TtF7JM

Saates “Õpime koos” esitatud seisukohad ei pruugi ühtida Tartu Veeriku Kooli ega Tartu Forseliuse Kooli seisukohtadega.