Tehnoloogia võimaldab loovisikutel üha nutikamalt globaalsete sihtgruppideni jõuda ja tehisaru abil saab luua teoseid, mis meeldivad suure tõenäosusega võimalikult paljudele inimestele. Ometi on sellel pildil midagi valesti: Spotify ärimudel jätab üle 95% artistidest vaeslapse rolli, investoritel on üha keerulisem muusikamaastikul atraktiivseid investeerimisvõimalusi leida ja kuulajad/tarbijad on tähelepanumajanduse (attention economy) üksluistest toodetest sageli üleküllastunud, millel võivad omakorda olla kaugeleulatuvad negatiivsed tagajärjed kogu kultuurielule. Käesolevas paneelis arutame, millised on olulisemad trendid, võimalused ja ohud muusikamaastikul seoses tehnolooga arenguga nii loovisiku, tehnoloogiainvestori kui ka kultuuriteoreetiku perspektiivist.
Arutelus osalejad:
Arutelujuht: Reigo Ahven (Fairmus asutaja ja CEO, muusik)
Arutelu korraldaja: Eesti Autorite Ühing, Eesti Esitajate Liit, Eesti Fonogrammitootjate Ühing, Fairmus, Music Estonia, Tallinn Music Week