Koos ülikiiresti arenevate tehnoloogiliste võimalustega toimuvad suured muutused ka paljudes traditsioonilisi teenuseid pakkuvates ettevõtetes. Üks selline näide on Omniva, mis on viimaste aastatega liikunud tavapärase postiteenuse juurest pakiautomaatide ja kullerite maailma. Arusaadavalt on see toonud klientide poolelt kaasa nii positiivset kui negatiivset tagasisidet: loodud on isegi ettevõttevastane digigrupp, sest kuigi muutused võivad sinu elu mugavamaks teha, on neid sageli raske kiiresti omaks võtta. Arutleme ühiselt muutuste mõju, klientide tagasiside ja postiteenuse tuleviku üle.
Arutelus osalejad: Mart Mägi (Omniva juhatuse esimees), Jaanika Lindre (Omniva kliendirahulolu ja kvaliteedijuht), Andero Uusberg (Tartu Ülikooli käitumisteadlane), Rainer Peterson („Omniva (Eesti Post) on kohutav ettevõte“ Facebooki grupi looja ja moderaator)
Arutelujuht: Henrik Kalmet
Arutelu korraldaja: Omniva