Kas ja mis tingimustel on rohelistel autokütustel üldse tulevikku?

JAGA:


Pariisi ja Düsseldorfi kesklinnadesse ei lubata juba mitu aastat diiselmootoriga sõidukeid, piirangu põhjuseks on eelkõige tekkiv saaste, peenosakesed ja tolm. Eesti riigi siht on kasutada aastaks 2020 transpordis 10% taastuvkütuseid, millest osa on plaanis katta eestimaise rohegaasiga. See eesmärk näib juba mõnevõrra iganenud, aga samas ka saavutamatu. Mis tingimustel oled Sina valmis vahetama oma fossiili gaasi- või ka elektriauto vastu ja miks? Mis võimalused selleks täna on? Kas eeskuju peaks näitama omavalitsus või inimene? Kas riik teeb eesmärgi saavutamiseks piisavalt ning mida oleks veel vaja teha? Mõtleme koos, kas tänased algatused ja arengud on piisavad meie endi ja keskkonna tervise tagamiseks ning mida enamat saame teha.

Arutelu juht: Neeme Raud
Osalejad: Ando Leppiman, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium; Raul Kotov, Eesti Gaasi juhatuse liige; Ahto Oja, OÜ Biometaani juhatuse liige ; Arno Sillat, Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht; Jaak Kastepõld (gaasiauto omanik)
Korraldaja: Eesti Gaas

Arutelu toimus 9. augustil Paides. Vabas õhus tehtud salvestusele lisavad värvi tuule puhumine, lehtede kahin ja vihma krabin.

Veel

Arvamusfestival
Arvamusfestivalhttps://arvamusfestival.ee/
Arvamusfestival toimub iga aasta augusti teisel nädalavahetusel Paides. Tegemist on ärksate ja aktiivsete inimeste kohtumispaiga ja mõttevahetuskohaga Eesti ühiskonnale ja inimestele olulistel teemadel. Festivali eesmärk on tuua kokku erinevaid vaatenurki ja ideid, et arutelude tulemusel sünniks uusi teadmisi, alguse saaksid uued ühiskonna jaoks kasulikud ettevõtmised ning areneks arutelukultuur Eestis.

Populaarsed

Hiljutised