30.08.22 Sisuturundus. R-Kioski brändi esindaja – kestlikkus tõmbab ligi nii kliente kui töötajaid

JAGA:


Kliendid on täna väga teadlikud ning ühel hetkel enam ei käida ega osteta kohtadest, mis jätkusuutlikkusele tähelepanu ei pööra. Ka tulevaste tööotsijate jaoks on kestlikkusega tegelemine oluline.

Kuidas, miks ja millal tuli R-Kioski ja Caffeini brände esindava Reitan Convenience Estonia lauale kestlikkus, on saate põhiteema.

Räägime toidu raiskamisest, pakenditest ja prügist, aga ka energiakasutusest ja jätkusuutlikust sortimendist. Näiteks on Caffeine esimene kohvikukett Baltikumis, mis pakub alates juunist ainult orgaanilist kohvi.

Erinevatest algatatud projektidest, ambitsioonikatest eesmärkidest ja inspireerivast koostööst räägivad saates Reitan Convenience Estonia innovatsiooni- ja turundusjuht Berit Heinmets ning arendus- ja haldusjuht Ingvar Põld. Saadet juhib Mai Kroonmäe.

Fotol Berit Heinmets ja Ingvar Põld.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised