17.03.23 Digiturunduse praktikum: influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot

JAGA:


Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme “Digiturunduse praktikumi” saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.
„Kui influencer turundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000 eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud 10 influencerit,“ rääkis Ellen.
Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Fotol: Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst. Autor: Äripäev

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised