13.08.20 Nimed müügitahvlil: Close'ing II. Kuidas lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

JAGA:


“Nimed müügitahvlil” 10. saates käsitleti closingu põhimõtteid ja tutvustati esmast kahte closingut. Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist lähevad nüüd konkreetsemaks ja vaatavad, mida teha levinud edasilükkamistega. Oluline on siinjuures ära tabada, millal on tegemist argumendi versus ettekäändega ja kuidas siis ka vastavalt läheneda.

Saatejuhid vaatavad ja lahendavad kolm näidiskaasust ning seejärel uurivad enamlevinumaid piiravaid uskumusi ning hirme. Saates pakuvad nad ka võimalike strateegiaid nende tuvastamiseks, eesmärgiga need eemaldada ning aidata kliendil jõuda otsuseni.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Hiljutised