08.10.20 Teabevara tund: kuidas panna ennast kliendi kingadesse

JAGA:


Kliendikesksus aitab luua tooteid ja teenuseid, mida inimesed vajavad ja ostavad. Kliendikogemuse testimine aitab vältida tootearenduse vigu ning luua tooteid ja teenuseid, mida on mugav kasutada.
Saates “Teabevara tund” räägib Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv, kuidas kliendi vajadust testida, millal seda teha ja kui palju selleks aega varuda. Samuti selgitab ta disaini kliendikeskset rolli. Saame teada, mis on keeruliste U-tähega terminite UI (user interface) ja UX (user experience) sisuks ning mis neid eristab.
Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Populaarsed

Hiljutised