08.06.20 Äritehnoloogia saade: teenindusrobot on toonud hulga üllatusi

JAGA:


Elisa on kasutanud oma klienditeeninduses juba aasta aega teenindusrobotit Annika, mis vastab klientide kõnedele ning vajadusel suunab helistaja õige inimeseni. Kuidas on ettevõte oma tehisintellekti arendanud ning mismoodi on helistajad selle vastu võtnud, räägivad Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann ja ärikliendi müügi- ning teenindusvaldkonna juht Indrek Ild. Küsib Indrek Kald.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Hiljutised