07.07.20 Sisuturundussaade: esialgu patsientidele mõeldud Dermosili kaup vallutab kosmeetikaturgu

JAGA:


Soome pereettevõtte Dermosili esimesed kliendid olid haiglad, sest õrnatoimega ning nahasõbralikud tooted olid esmalt mõeldud patsientidele. Arstide kiire vaimustumine toodetest on tänaseks teinud Dermosilist enam kui 400 tootega silmapaistva kosmeetikatootja.

Soome kosmeetikatööstustele seatud karmid regulatsioonid on säilitanud toodete nahasõbralikkuse ning lisaks on tootmisprotsessi fookuses tugevalt ka keskkonnasäästlikus, mis on viinud mitmete huvitavate muudatusteni. Saatekülaline on Gerda M. Adrik, saadet juhib Keit Ausner.

Veel

Äripäeva raadio
Äripäeva raadiohttps://www.aripaev.ee/raadio
Eesti juhtiva majanduslehe raadio, kus teemaks päevakajalised majandus- ja poliitikateemad ning praktilised soovitused nii isikliku, ettevõtte edu kui rikkuse kasvatamiseks.

Hiljutised