Täna on stuudios Annika Ljaš, kes on Planet OS turundusjuht ning oli üks Tallinn Marketing Weeki lemmikesinejaid, kelle kohta arvati, et teda võiks kuulda veel ja veel. Täna keskendume Annikaga sellele, kuidas turundavad startupid ning mida nendelt õppida.

Oled viimased aastad olnud seotud keskkonna valdkonna startupiga Planet OS. Kuidas olete oma sihtgrupi defineerinud? Kuidas selleni jõudsite? Kas ja kui palju on see muutunud?
Teie valdkond areneb meeletult kiiresti. Kuidas suudate selles piisavalt jõuliselt eristuda konkurentide ees? On teil mingi hea metoodika, mida jagada?
Kuidas teie turundus on üles ehitatud? Missuguseid töövahendeid kasutate ja kuidas?
Kui palju teie turundusest on automatiseeritud? Mille olete automatiseerinud?
Mis on Sinu jaoks olnud kõige olulisemad õppetunnid?