301

Sel korral on saatekülaliseks Patrick DePauw, kes on üks konverentsi “Unistuste Tööandja 2020” esinejatest. Patrick esindab ettevõtet Social Seeder, mis aitab tänasel päeval rohkem kui 250 ettevõtet nende tööandja brändiga. Nad on loonud selleks platvormi, mis pakub väärtuslikku sisendit selleks, et muuta enda töötajad ideaalseteks brändisaadikuteks. Palusimegi Patrickul pisut enne konverentsi rääkida brändisaadikute olulisusest, sellest kuidas organisatsioonid neid ära saavad kasutada, millised on kõige tavalisem kohad, kus tehakse vigu ja palju muud.

Saadet juhib Anu-Mall Naarits ja see on inglise keeles.
Tule kuula Patrickut ka konverentsil “Unistuste Tööandja 2020” https://unistustetööandja.ee/konverents/

—–
Patrick DePauw who will speak at conference “Unistuste Tööandja 2020” represents Social Seeder platform, that many organisations use for ambassador marketing in employer branding. To know more about ambassador marketing and how it’s connected to employer branding we asked him a couple of questions:

· What is ambassador marketing?
· Why is ambassador marketing important?
· What is the difference between ambassador marketing and influencer marketing?
· What is difference between ambassador marketing and social selling?
· How do organisations use ambassador marketing?
· What are the main risks with ambassador marketing? How to overcome those?
· What are the key success criteria for ambassador marketing?

Show is in English!