Tanel Jäppinen – podcastiga saab ehedat emotsiooni edasi anda

JAGA:


Podcastide ehk taskuhäälingu populaarsus on kasvamas. Idea läbiviidud uuringust selgub, et 20% Eesti inimestest kuulab raadiosaateid järelkuulamisena. Siia võib lugeda ka podcaste. Eriti populaarne on see nooremate kuulajate hulgas, kes lisaks saadete kuulamisele üha rohkem neid ka ise teevad. Brand New Father on Tartust pärit ingliskeelne podcast, mida pooleteise aasta jooksul on kuulatud 100 000 (!) korda ja seda peamiselt USA-st. Selle taga on Tanel Jäppinen, kes turundussaates oma kogemusi ja mõtteid jagab.

Aga kuidas teha podcasti? Ja miks on see parem kui näiteks blogi? Viise, kuidas endast või oma ettevõttest rääkida, on tänapäeval väga palju, igaühel neist omad eelised. Taneli sõnul on podcastide eeliseks võimalus anda edasi ehedat emotsiooni – kuulda inimesi rääkimas, tabada siiraid emotsioone. Samuti aitab podcast hoida tähelepanu ja keskenduda sisule paremini, kui näiteks artiklite lugemine infotihedas portaalis.

Brändidele on podcast võimalus jagada oma teadmisi ja kogemusi nii klientide kui partneritega. Enamus podcaste tellitakse telefoni – iga uus saade jõuab huviliseni automaatselt. Ja see on väga suur väärtus turundajatele.

Kuula turundusaatest häid mõtteid!

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised