Informatsiooni ülekülluse ajal on usaldus meedia vastu drastiliselt vähenenud. Võltsuudised ja kõige hilisemalt kasutajate andmete kogumine ja nende abil inimestele edastava infoga manipuleerimine on ärevaks teinud kõiki. Ometi loob see võimaluste akna brändidele – paradoksaalselt, võimalus luua ja levitada väga head sisu.

Edelman Trust Barometer uuring näitab, et kuigi usaldusväärsus meedia vastu võib olla madal, siis usaldusväärsus spetsialistide vastu on kõrge. Mida see tähendab? Inimesed vajavad kontrollitud, professionaalset ja põhjalikku infot. Ajalooliselt on seda seostatud ajakirjandusega, täpsemalt uuriva ajakirjandusega. Kuid nagu leiab Idea360 turundussaates meie digiinnovatsiooni juht Joao Rei, siis uuriv ajakirjandus peab tegelema eneseotsinguga. Kuidas olla leitav ajal, mil paljud meist kasutavad uudiste leidmiseks hoopis sotsiaalmeediat? Mis mõte on üldse veebiväljaannete avalehtedel?

Seekordne saade on vestlusring kolme turundusagentuuri Idea töötaja vahel – digiinnovatsiooni juht Joao Rei, sisuturunduskonsultant Egle Loor ja tiimijuht Kuldar Kullasepp. Me räägime meediast ja võimalustest, mida usalduskriis loob brändidele.