Tavapäraste kommunikatsiooni- ja turundusvõtete kõrval püüavad viimastel aastatel tähelepanu sotsiaalmeedia influencerid, kel jälgijakonda kuulub tuhandeid, kui mitte kümneid ja sadu tuhandeid inimesi. Nende tegemisi jälgijatakse läbi blogide, sotsiaalvõrgustike ning sageli on nad oma tegevusega jõudnud celebrity-staatusesse. Kuidas saab ühest blogijast influencer? Kuidas nad oma äri teadlikult ajavad? Millistel tingimustel influencerid brändidega koostööd teevad? Sellest ja kõigest muust räägib turundussaates Idea360 elustiiliblogija Paljas Porgand ehk Merilin Taimre.

Kuigi Paljas Porgand sai alguse lihtsa retseptiblogina, on see kiiresti kasvanud tervisliku elustiili eestvedavaks brändiks. Tänaseks tähendab Paljas Porgand lisaks blogile veel sotsiaalmeediakontosid, raamatuid, trennirõivaste kollektsiooni ja palju muud Tema blogil on muljetavaldavad 100 000 unikaalset lugejat kuus, Paljas Porgandi sotsiaalmeediakanalid jälgivad kümned tuhanded inimesed.

Merilini enda sõnul on see kõik tulnud loomulikult ja mõnes mõttes ka juhuslikult. Teda ennast on innustanud uudishimu ja soov erinevaid projekte ja ideid ellu viia. Turundussaates selgitab Merilin lähemalt, milline oli tema blogija teekonna algus, millistest põhimõttest lähtuvalt ta oma blogi ja võrgustike sisu loob ja annab ka turundajatele nõu, kuidas influenceritele läheneda.

Loe Paljas Porgandi blogi aadressil www.paljasporgand.ee. Jälgi tema sotsiaalmeedia kontosid Instagramis ja Facebookis.