Eesti turundajad peavad sotsiaalmeediat vaat et kõige prioriteetsemaks kasvusuunaks. Kuid paljude jaoks on hea ja kaasava sisu loomine oluliselt raskem kui alguses tundub. Kuidas siis luua sisu, mis tõeliselt paelub ja jälgima-jagama kutsub? Oma kogemusest räägib SA Eesti Terviserajad juht Alo Lõoke.

Tundub, et Alo ööpäevas on rohkem tunde kui teistel. Kuidas muidu jõuab ta arendada organisatsiooni, külastada terviseradu üle Eesti, käivitada erinevaid projekte ja seejuures avaldada Eesti Terviseradade sotsiaalmeedias päevas kolm postitust!

Selgub, et see pole sugugi nii raske, kuid vajab samas läbimõeldud lähenemist ja omajagu pealehakkamist. Ka raha pole väga palju vaja.

Turundussaates Idea360 räägib Alo sotsiaalmeediasse sisuloome põhimõtetest, väljakutsetest ja kuidas neid lahendada.

Jälgi Eesti Terviserajad Facebooki ja Instagrami ning ole ise ka rajal – selliseid üleriigilisi projekte, kus kõigile inimestele luuakse hooldatud terviseradu tasuta kasutamiseks, pole maailmas just kuigi palju.