Brändingu minisarja viimases saates räägime supertoitude brändi Boost Yourself asutajate Teet Torimi ja Sven Nuumiga brändi loomisest, arendamisest, väljakutsetest ja õnnestumistest. Kolm ja pool aastat tagasi isiklikest vajadustest alustatud projekt on tänaseks kasvanud ettevõtmiseks, kus Eesti väikseks jäänud ja kasvamiseks tuleb vaadata välismaale.

Ideepunkte saatest:

Boost Yourself sündis isiklikust vajadusest tervislikuma toidu järele.

Analoogset pakendatud toodet Eestis ei olnud, seega oli võimalus toode turule luua.

Esimestelt klientidelt korjati tagasisidet ja disainiti kliendikogemus võimalikult heaks.

Kuna rahalised vahendid on piiratud, siis väliseid partnereid brändi loomisel kasutada ei saanud. Lähtuti sellest, et luua toode ja kasutuskogemus, mis endale kui kliendile meeldiks. Detailidele nagu iga paki saajale kaasa tervituskaart, retseptid, kiire kättetoimetamine pandi suurt rõhku.

Reklaamiks kasutatakse peamiselt sotsiaalmeediat, kuna see on kiiresti mõõdetav.

Boost Yourself kasutav aktiivselt influencereid, kellega on hea isiklik kontakt. Projektipõhiseid koostöid influenceritega on pigem vähe ja need on kulukad.

Selle aasta kevadel täitus miljoni saadetud supertoidu paki verstapost.

Lähiaastate eesmärgiks on kasvada Eestist välja, sihikul on Iirimaa ja Inglismaa turud.