Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)

JAGA:


Turundus- ja ettevõtlussaate Idea360 järjekordses osas on külas Idea digiinnovatsiooni juht Joao Rei, kes on väga tihedalt seotud startupidega nii Eestis kui välismaal. Tema unikaalne kogemus annab põneva sissevaate selle uue ettevõtlusvormi ja reklaami suhetesse. Sellest saates juttu tulebki. Saade on sel korral inglise keeles.

**Ideepunkte saatest:**

– Tuleb teha vahet reklaamil ja turundusel.
– Startupide jaoks käib turundus ja tootearendus käsikäes.
– Eesmärk on viia toode esimeste kasutajateni mõistmaks selle sobivust sihtgrupile. Seda ülesannet ei saa jätte välistele partneritele, sest infovahetus turunduse ja tootearenduse vahel oleks siis liiga aeglane.
– Startupid lähtuvad põhimõttest, et hea toode müüb end ise. Kui ei müü, siis pole piisavalt hea. Massireklaam siin ei aita.
– Startupid on väga head tegevuste tulemuslikkuse hindamises – seepärast kasutatakse reklaamimiseks lahendusi, mis on kiiresti mõõdetavad, et olla valmis pidevalt oma tegevustes muutusi tegema. Seetõttu on sotsiaalmeedia põhiline startupide kasutatav meediakanal. Seejuures pole vahet, kas teenus on B2B või B2C – kõik on sotsiaalmeedias nii kui nii.
– Reklaam on seni töötanud nii – meediad ja kirjastajad ehk need, kellel on auditoorium, pakuvad seda brändidele, kellel auditooriumi ei ole. Tänapäeval see ei pea enam nii olema. Igaüks saab luua ise oma auditooriumi.
– Ajaloolised segmendid ja sihtgrupid ei tööta enam. Tänapäeval võib rahvusvahlise haardega ettevõtte teha ka väga spetsiifilisele huvile või vajadusele tuginedes.

Veel

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360https://havas.ee/podcast/
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.

Populaarsed

Hiljutised