Reklaami- ja turundusmaailm on alati loovust ligitõmbav valdkond. Ajalooliselt on tekkinud isegi kujutelm kui millestki omajagu glamuursest ja meeletult lõbusast. Teisalt, nagu ütleb saates Havas Creatve loovjuht Kadi Hugo, oleme agentuuris ikkagi klienditeenindajad. Milliseid oskusi on loovagentuuris vaja, kui lihtne või keeruline on uusi inimesi leida ning millist rolli mängib seejuures Havas Academy praktikaprogramm, sellest värskes saates räägimegi. Lisaks Kadi Hugole jagavad mõtteid Havas Creative juht, klienditiimi juht ja turundusstrateeg Kristi Jõeäär ning Nitro Krew produktsioonitiimi juht ja Havas Academy vilistlane Laura Reimann.

Muuhulgas kuuleme saatest, et kui disainereid ja kunstilisi juhte koolitatakse Eestis piisavalt, siis näiteks loovkirjutajate ehk copywriteritega on olukord keerulisem – seda ei õpetatagi. Kuigi võiks, näiteks lisaainena.

Räägime ka sellest, kuidas alustada – kui disainerile sobib agentuur ka esimeseks töökohaks, siis turundusstrateegile pigem mitte. Miks see nii on?

Saate teises pooles tutvustame aga Havas Academy praktikaprogrammi. Kuu aega kestvat intensiivset tööd agentuuris, kus klientideks päris firmad oma päris väljakutsetega. Oma kogemusi jagab akadeemia vilistlane ja tänane Havase tiimijuht Laura Reimann.