Mis elukas on meiliturundus? Mida on võimalik on saavutada e-kirjaga, mis sotsiaalmeedia kaudu pole võimalik? Millisele sihtrühmale on kõige mõistlikum meili teel oma toodet reklaamida? Ja mis kõige tähtsam kes jääb peale võitluses peale, kas vana-hea e-kiri või postitus Facebook’i seinal?

Oma teadmisi ja kogemusi meiliturunduse valdkonnast jagasid meiega Pipedrive’i meiliturunduse direktor Meelis Ojasild ning e-posti turunduse tarkvara Mailbow loonud ettevõtte asutaja Mikk Orglaan.

Podcast on saadaval SoundCloud’is: https://soundcloud.com/7blazesocial/e-mail-on-surnud-elagu-e-mail-meelis-ojasild-ja-mikk-orglaan

Õunaseadmete sõbrad saavad kuulata podcast’i mugavalt iTunes’st:
https://itunes.apple.com/ee/podcast/e